صفحات

۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

جوک های متفرقه 20

حیف نون می ره ماشینش رو بیمه کنه، آقاهه بهش می گه: خدا کنه هیچ وقت از این بیمه استفاده نکنی. حیف نون می گه: الهی تو هم از این پول خیر نبینی!

حیف نون می ره بنگاه، می گن یه خونه داریم کنار راه آهنه. سر و صدا زیاده ولی بعد از یک هفته عادی می شه. حیف نون می گه: اشکالی نداره، این یک هفته رو می رم پیش داداشم.

يارو نذر ميکنه دانشگاه قبول بشه مادرش رو پاي پياده بفرسته کربلا

سلام خوبی؟داری ۵۰۰ هزارتومان بهم قرض بدی زودپسش میدم.جوابم روبده.????????????????????گفتگوی غضنفر با دستگاه خودپرداز!؟

حیف نون با نامزدش میرن بیرون، گم می شن. دختره می پرسه حالا چی کار کنیم؟ حیف نون می گه تو برو خونتون، من برای خودم یه فکری می کنم.

يه روز يه دختره به دوست پسرش ميگه مخاي اونجايي رو كه امپول زدم بهت نشون بدم پسره هم قند تو دلش اب ميشه و ميگه اره اره نشون بده دختره هم اونو ميبره سر كوچه ميگه اينها تو اون درمونگاهه

حیف نون برای خودكشی كردن طناب به كمرش میبنده میگن چرابه كمرت بستی میگه آخه اول انداختم گردنم داشتم خفه میشدم

غضنفر پسرش کور به دنیا مياد اسمشو می ذاره حيدرمريم زاده !

یارو میره الکتریکی میگه: گلاب به رویتون ، لامپ دارید؟ یارو میگه: آره ولی چرا گلاب به رومون؟ یارو میگه: آخه برای توالت میخوام

دو تا ماشين با هم تصادف مي‌كنند. افسر مياد و مي‌پرسه: كدومتون مقصر بوديد؟ غضنفر ميگه: والله من خواب بودم، نديدم از ايشون بپرسيد .

هیچ نظری موجود نیست: