صفحات

۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

جوک های متفرقه 12

آدمها به جهنم و حیوانات به بهشت بروند. ترکه راه افتاد طرف بهشت ، گفتند : تو که آدمی کجا میری؟ میگه : تو دنیا که خر بودیم قیامت که شد آدم شدیم!

از غضنفر می پرسن این علامت جمجمه و استخوان که دزدای دریایی دارن یعنی چی؟ غضنفر یه کم فکر می کنه میگه یعنی خوردن کله پاچه در کشتی ممنوع

الو آقای پلیس لطفا کمک کنید یه غریبه وارد خونه ی ما شده.
پلیس : شما مطمئن هستید؟
صاحبخانه : می خواهید گوشی را بدهم با خودش حرف بزنید؟

سعید به دوستش محسن : برادرت که به خارج رفته ، از چه راهی امرار معاش می کند؟
محسن : از راه نویسندگی.
سعید : چه می نویسد؟
محسن : هر ماه به پدرم نامه می نویسد تا برایش پول بفرستد.

پدر یکی از دانش آموزان : آقای معلم ، لطفا خوب به من نگاه کنید ، من گاوم؟
معلم : خیر قربان ، این چه حرفی است می زنید؟
پدر دانش آموز: پس چرا به بچه ی من گفته اید گوساله؟؟

دو اسکلت با هم شوخی می کردند ؛ اسکلت اولی ، دومی را قلقلک می داد و می گفت: دیگه قلقلکم نده ، گوشت بدنم آب می شه!!

یارو همش لباس مشکی می پوشیده دوستاش بهش میگن چرا همش مشکی می پوشی؟
میگه : آخه من ختم روزگارم!!!

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه ؟
میگه : من از شیشه پاک کن استفاده می کنم.

یه بابایی پسرشو می‌‌بره آزمایش كنه، ببینه دیوونه است یا نه! دكتر به پسره میگه: برو با این آبكش آب بیار.
پدرش میگه: این خسته‌ است، بذار خودم برم بیارم!

سه نفر رو میخواستن اعدام كنند. به اولی میگن: چه جور میخوای اعدامت كنیم؟ میگه: با چوبه دار. میان اعدامش كنن یه دفعه طناب دار پاره میشه. قانون اعدام هم این بوده كه اگه طناب پاره شه دیگه یارو بخشیده میشده. خلاصه ولش می كنند بره پی كارش. بعد میرسن به دومیه. بهش میگن تو رو با چی اعدام كنیم؟ میگه با گیوتین. اینم تا میان اعدام كنن یه دفعه وسط راه گیوتین گیر میكنه و پایین نمیاد. خلاصه دومیه هم بخشیده میشه. نوبت سومی میشه، ‌بهش میگن: تو دوست داری چطوری اعدام شی؟ میگه: والله طناب دارتون كه پاره میشه، گیتینتون هم كه خرابه،‌ مارو تیربارون كنین!

هیچ نظری موجود نیست: